Verzending

Wat is de verzendtijd van mijn levering?

  • 3-5 werkdagen.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Neem contact op met verkoop@gardena.nl o.v.v. ordernummer en besteldatum. 

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?

  • Annuleren is niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling weigeren aan de deur, dan wordt het kosteloos retour genomen en ontvang je geld retour.

Ik heb een voucher gekocht, maar zie er toch vanaf. Kan ik mijn geld terugontvangen?

  • Ja je kan jouw geld terug ontvangen, als jij van je voucher afziet.
  • Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v. IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

  • Stuur een mail naar verkoop@gardena.nl.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?

  • Je hebt 2 jaar garantie op je artikelen.

Ik heb problemen met het invoeren van de vouchercode. Waar kan ik terecht?

  • Volg eerst de verzilverinstructies, die te vinden zijn bovenin de pagina. 
    • Lukt het invoeren van de vouchercode nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?

  • Ja het is mogelijk om een factuur te ontvangen. Mail naar verkoop@gardena.nl om een factuur op te vragen.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?

  • Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?

  • Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan verkoop@gardena.nl.
  • Telefoon: 036-5210010

Algemene vragen 

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

  • Zie hiervoor de manual:
  1. a) De machine dient van de stroomvoorziening te worden gescheiden

(d.w.z. stekker van het stroomnet scheiden, de blokkeerinrichting of de uitneembare batterij verwijderen), voordat er onderhouds- of reinigingswerkzaamheden worden uitgevoerd.

  1. b) Alleen de door de fabrikant aanbevolen reserveonderdelen en accessoires mogen worden gebruikt.
  2. c) de machine dient regelmatig te worden gecontroleerd en te worden onderhouden. Laat de machine uitsluitend door een dealerwerkplaats repareren.
  3. d) Als de machine niet in gebruik is, dient deze buiten het bereik van kinderen te worden bewaard.

Is het mogelijk voor om een factuur te creëren voor de klant?

  • Ja, je kan een factuur opvragen via verkoop@gardena.nl.

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • Indien je binnen 14 werkdagen nadat jouw bestelling bij je is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kan je deze aan ons retourneren. De producten dienen onbeschadigd en in de originele staat te zijn.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Nee, je kan jouw artikel kosteloos retourneren aan het antwoordnummer.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

  • Graag een mail sturen inclusief foto’s naar verkoop@gardena.nl.

Contact

E-Mail: verkoop@gardena.nl

Telefoon: 036-5210010

Handelsnaam: Husqvarna Nederland BV

Website: www.gardena.com/nl

Adres: Jool Hulstraat 20-22